niedziela, 25 marca 2012

Czarno-biała Magda.


Już za chwilę będę przeprowadzał kolejne szkolenia fotograficzne na potrzeby Internetowych Kronik Wsi, które będą wprowadzane w Gminie Poniec. Aby mieć świeże zdjęcia, które będą dopełnieniem teorii postanowiłem zrobić szybką sesję z jedną z moich ulubionych modelek, jakie miałem okazje fotografować czyli Magdą :)

A teraz muszę zmartwić wszystkich, którzy myśleli, że ten post będzie dotyczył zdjęć na szkolenie...
niestety nie będzie.
Za to zobaczymy kilka zdjęć w tonacji B&W, które mi się spodobały i postanowiłem im poświęcić kilka dodatkowych chwil w trakcie postprodukcji.

Swoją drogą mam nadzieję, że Magdzie się również spodobają :)

Jeśli chodzi o stronę techniczną to setup bardzo prosty gdyż wszystkie zdjęcia zostały wykonane w świetle zastanym Canonem 50D z podpiętym Canonem 50/1.4.
Zdjęcia wykonane w zakresach F 1.4-1.8
Korzystaliśmy z zacienionych miejsc oraz dużego okna, które służyło nam jako softbox.
W wypadku zdjęć poniżej skupiłem się na miejscu jakim była weranda prowadząca do jednego z domków dla gości.
Sama sesja odbyła się w moim ulubionym miejscu, o którym już nie raz mówiłem czyli Rokosowo.
Starałem się jednak używać tak małej głębi ostrości, by nie było tego jakoś specjalnie widać.

Oglądając po sesji zdjęcia w domu bardzo żałowałem, że nie mieliśmy kapelusza kowbojskiego, który dodał by fajnego klimatu do zdjęć ale myślę, że tam jeszcze z owym kapeluszem wrócę :)

Gdy już skończę tworzyć prezentację na szkolenie na pewno jeszcze do tej sesji wrócę i pewnie znowu kilka zdjęć trafi do "głębszej" obróbki, chociaż przy pięknej Magdzie postprodukcję można by zakończyć na wywołaniu RAWa z poprawną ekspozycją :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz