niedziela, 14 kwietnia 2013

Pepper Girls - sesja w klubie Heaven


Pepper Girls to grupa niesamowicie zdolnych i w dodatku pięknych tancerek. Każdy kto chociaz raz był w leszczyńskim klubie Heaven może to potwierdzić.

W ubiegły piątek miałem okazję wykonać z dziewczynami kilka sesji we wspomnianym wcześniej klubie. Jest on po przebudowie dzięki czemu wnętrza stały się jeszcze ciekawsze niż były.
Jednak przybyłem tam aby wykonać zdjęcia dziewczynom a nie klubowi więc nie będę tutaj jakoś specjalnie go wychwalał :)
Dodam tylko, że dzięki wszechobecnym światłom zamontowanym dosłownie wszędzie mogłem sobie pozwolić na użycie tylko jednego światła. W pierwszej wersji miał to być 70 cm Beauty Dish z gridem, szybko jednak okazało się, że bez asystenta nie będę mógł go używać, bo za dużo się dzieje i celowanie światłem przy każdym kadrze by mnie zamęczyło. Zdecydowałem się na softbox 100x100 i był to idealny wybór. Oświetlał dokładnie to co chciałem.

Same zdjęcia wykonywałem moim nowo zakupionym sprzętem czyli 1Ds mk2 z podpiętym Canonem 135/2L
Pierwsze wrażenia są po prostu mega pozytywne gdyż biorąc pod uwagę ciemność jaka panowała w klubie ten zestaw trafiał w 90% w punkt! i nie mówię tu o punkcie centralnym jak to większość "fachowców" robi :)

Jako ciekawostkę dodam jeszcze parametry, na których robiłem zdjęcia, bo są dość ciekawe :)
Mianowicie ISO 100 aby uzyskać idealny obrazek bez żadnych szumów, przysłona maksymalna czyli F2 co dało mi baaardzo płytką głębię ostrości oraz czas wynoszący 1/40 sekundy aby wyciągnąć z tła wszystkie kolory jakie znalazły się w kadrze. Normalnie przy tym czasie z taką ogniskową nie można wykonać poprawnego zdjęcia bo jest prawie pewne, że będzie ono poruszone, jednak jak czasami mówię na szkoleniach dzięki błyskowi lampy zamrażamy ruch i mamy idealnie ostre zdjęcie. Jeśli oczywiście w takich warunkach autofocus poprawnie ustawi ostrość.

Na koniec chciałbym podziękować fryzjerce, wizażystkom no i oczywiście pięknym modelkom, które dzielnie wykonywały moje czasami dziwne pomysły :)

Zapraszam do zapoznania się z galerią.


















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz