poniedziałek, 19 marca 2012

Mikołaj i Witek w Rokosowie.


Miniony weekend był wręcz idealnym na fotograficzne sesje plenerowe. Swoją drogą o realizacji wielu takich sesji można było poczytać u znajomych na facebooku. Postanowiłem, że i ja wykorzystam tą piękną pogodę.


Jednym z moich ulubionych miejsc na sesję jest park w Rokosowie. Jest tam dużo ciekawych miejsc oraz jest bardzo blisko gdyż dzielą nas tylko 3 kilometry.
Jak wiadomo sesja nie może odbyć się bez modela lub modelki dlatego też zaprosiłem mojego dobrego kolegę Witka z jego synkiem Mikołajem.

Dzięki temu miałem modela a przy okazji mogliśmy sobie troszkę z Witkiem pogadać :)
Jeśli chodzi o stronę techniczną to starałem się ograniczyć sprzęt do minimum.
Zrezygnowałem nawet z blendy, która jest idealnym modyfikatorem na tą pogodę.
Nie chciałem jednak oślepiać małego modela i zdecydowałem się na fotografowanie w świetle zastanym bez żadnych dodatkowych źródeł światła czy odbijania promieni słonecznych.

Zabrałem ze sobą body Canona 50d oraz szkła Canon 50/1.4 oraz Canon 70-200/4L
Wszystkie zdjęcia wykonywałem oczywiście na największym otworze przysłony.

Jako, że zdjęcia w tak ostrym słońcu nie wychodzą za ciekawie staraliśmy się pozostać w cieniu a dopiero w procesie postprodukcji ustalałem poprawne naświetlenie zdjęć.

Jak wyszło musicie ocenić sami tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz