niedziela, 13 listopada 2011

Jak pomyśleliśmy tak zrobiliśmy.


W poprzednim poście pisałem o szybkiej, jesiennej sesji przy której pomagał mi Szymon. Zaraz po jej zakończeniu urwaliśmy sobie krótka rozmowę z wyszło, że fajnie by było zrobić jakiś plenerek z większą ilością osób.


Jeszcze tego samego popołudnia umieściliśmy na facebooku kilka informacji związanych z plenerem, który miał się odbyć na drugi dzień. Na miejsce sesji wybrałem park mieszczący się obok huty szkła w Gostyniu. Jest tam o tej porze bardzo klimatycznie. Jak się w dalszej części spotkania okazało fajnym miejscem były również oddalone o około 500 metrów tory kolejowe.

Chciałbym serdecznie w moim i Szymona imieniu podziękować ludziom, którzy potrafili się na szybko ogarnąć i przybyli na wspomniane spotkanie.
Myślę, że nie była to ostatnia tego typu akcja ale tym razem spróbujemy zaplanować coś wcześniej organizując przy okazji wydarzenie na fejsie. Dzięki temu będzie nas mam nadzieję jeszcze więcej :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojego autorstwa oraz filmiku wykonanego w technice Time-lapse, który nakręcił Patryk.

Jeszcze dwa słowa o sprzęcie jakiego używałem: Był to jak poprzednim razem Canon 50d z podpiętą stałką 85/1.8, do oświetlania modelki użyłem blendy 120x180, której światełko jakie daje coraz bardziej mi się podoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz