czwartek, 5 lipca 2012

Urodzinowa sesja Lenki


Lenka ma 12 miesięcy i z tej właśnie okazji wraz z mamą i starszą siostrzyczką, Agatką przybyła do mnie na sesję. Przy okazji muszę powiedzieć, że była to najkrótsza sesja jaką realizowałem, bo już po 30 minutach mojej małej modelce odechciało się zdjęć
Na szczęście w ciągu tych kilku minut udało nam się zrobić kilka kadrów, które były materiałem z sesji. Przy okazji na kilka z nich załapała się starsza siostra Agatka.

Nadmienię tylko, że wszystkie zdjęcia zostały wykonane w znakomicie wyposażonym studiu www.twoje-atelier.pl mieszczącym się w Gostyniu przy ul. Kolejowej 24, które jeśli chcecie możecie sobie wynająć na sesje.

Przy okazji zapraszam do mnie na sesje gdyż lipiec wymyśliłem sobie jako miesiąc studyjny.
W tym miesiącu są również atrakcyjne ceny na wszelkiego rodzaju sesje tak więc panowie bierzcie swoje matki, żony, córki, kochanki i czym prędzej przybywajcie na sesję :)

A teraz zapraszam już do obejrzenia kilku zdjęć z tej sesji.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz