poniedziałek, 9 lipca 2012


Karolina to wiecznie uśmiechnięta, urocza dziewczyna, która jest przy okazji świetną fryzjerką. Właśnie dzięki jej umiejętnościom zrealizowaliśmy sesję plenerową z Piotrem i Renią. Bardzo się ucieszyłem gdy wysłali ją do mnie na sesje bo od razu wiedziałem, że mój obiektyw ją polubi.

Jako, że już nie raz w ostatnim czasie wspominałem na stronie, że lipiec jest moim miesiącem studyjnym sesja z Karoliną nie mogła się odbyć nigdzie indziej jak w studiu Twoje Atelier, które znajdziecie na fejsie klikając TUTAJ

Musze przyznać, że chyba większość sesji będę realizował właśnie tam rezygnując nawet z pleneru. Chyba, że faktycznie będzie potrzebne takie wyjście.

Myślę tez nad zorganizowaniem jakiejś fajnej sesji "modowej" tak więc jeśli czyta to jakaś zdolna wizażystka, projektant lub modelka znająca takie osoby, zapraszam do kontaktu.

Nie będę się tu zbytnio rozpisywał o układzie świateł bo często było zmieniane a jeśli chodzi o obiektywy użyte przy sesji to był to canon 70-200/4 L na przysłonach około f4,5 i Canon 85/1.8 na F1.8

Na koniec zapraszam na sesje jeszcze w lipcu, bo później raczej mało czasu będzie na realizacje gdyż rozpocznie się na całego sezon ślubny.

Miłego oglądania :)




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz