środa, 27 czerwca 2012

Peter Feel - Foty + Video BTS


Dziś napiszę Wam o nowym studiu, które powstało w Gostyniu oraz o wesołej sesji z Piotrem oraz Pawłem, który zmontował ciekawy filmik pokazujący moją sesję od kuchni. Swoją droga mam nadzieję, że jeszcze go kiedyś na to namówię :)
Ale od początku...
Zacznijmy od wspomnianego studia mieszczącego się w Gostyniu przy ulicy Kolejowej 24. Jest to spokojny pasaż handlowy, na terenie którego znaleźć można salon fryzjerski oraz kosmetyczny. Tacy fachowcy zawsze się przydadzą w razie jakiejś nieprzewidzianej sytuacji.
Studio jest bardzo dobrze wyposażone przez co praca w nim jest szybka i przyjemna :)

Przy okazji przedstawiam Wam stronę studia, do którego będę teraz wszystkich zapraszał www.twoje-atelier.pl


A teraz może napisze kilka słów na temat sesji, którą chciałbym Wam przedstawić.
Modelem był Piotr, który tworzy rewelacyjną muzykę, niebawem na świat wyjdzie jego pierwszy singiel. Jestem pewny, że jeśli jeszcze nie słyszeliście o DJ'u o pseudonimie Peter Feel, to na pewno usłyszycie.
Mam cichą nadzieję, że któreś ze zdjęć wykonanych tego dnia na sesji znajdzie się na okładce płyty :)
Zapraszam na jego FAN PAGE na fejsie, gdzie dowiecie się więcej na temat muzy jaką tworzy.

Celem sesji było przedstawienie jego osoby w naturalnym dla tego osobnika środowisku czyli miksery, słuchawki itp, itd.
Postanowiłem ta sesję zrealizować w dwóch kontrastowych seriach.
Pierwsza w stylu White Seamless, natomiast druga to typowe światłocienie.

Nie będę się dziś rozpisywał na temat ustawienia oświetlenia gdyż wszystko zostało uwiecznione na filmie stworzonym przez mojego ulubionego operatora kamery, Pawła.


Mam nadzieję, że zdjęcia jak i film przypadną Wam do gustu :)
PS. muzyka w tle filmu jest oczywiście dziełem Piotra.

Przy okazji zapraszam na sesje studyjne - jeśli w trakcie ustalania terminu lub charakteru sesji podasz mi hasło "TWOJE ATELIER", otrzymujesz 30% zniżki!!!









































1 komentarz:

  1. musze powiedziec, ze pierwszy MEEEGA material z TA:) white seamless wymiata!

    OdpowiedzUsuń