niedziela, 19 grudnia 2010

Kasia i jej metamorfozy



Dziś przedstawiam Kasię która miała swój debiut jeśli chodzi o profesjonalną sesję fotograficzną. Na szczęście w takim towarzystwie jak moje, Hani i Zosi atmosfera staje się luźna i nie trzeba się o nic martwić :)



Kasia to urocza dziewczyna bo bardzo egzotycznej urodzie co da się zauważyć na zdjęciach. Pomimo, że pierwszy raz stała przed obiektywem bardzo podobała mi się jej mimika twarzy. Z grzecznej dziewczynki za chwilę przeistaczała się w kobietę wamp.

Zosia we współpracy z Hanią idealnie wymalowały i ubrały Kasię. Dzięki temu zdjęcia wykonuje się dużo łatwiej bo moja rola ogranicza się do ustawienia światła i zrobienia poprawnego zdjęcia:)

Sesję robiłem używając Canona 50D z obiektywem Canon 85/1.8 który przymykałem do F2 dzięki czemu uzyskałem bardzo małą głębię ostrości. Do oświetlania używałem quantuuma R300+ z softboxem 100x100, quantuuma PT200 z softboxem 90x60 oraz lampki nissin Di466 z żelkami oraz flagą.

Poniżej efekty i zapraszam na sesje :)









1 komentarz: