piątek, 23 kwietnia 2010

Patrycja P. z portalu MaxModels.pl (video prezentacja)



Chciałbym Wam dzisiaj przybliżyć stronę pewnego portalu który zrzesza fotografów, wizażystki, fryzjerów, modeli oraz modelki :) Jest on w sieci pod adresem www.maxmodels.pl



Dzięki tej stronie można poznać wiele ciekawych osób które tak jak my pasjonują się fotografią oraz wizażem. Jest tam wiele modelek i modeli którzy są chętni do współpracy przez to będąc tam zalogowanym można nawiązywać kontakty, przedstawiać swoje wizje i werbować osoby chętne na sesje.
Tak też zrobiłem wczoraj:) Jako, że miałem godzinne spotkanie w Lesznie a później już resztę dnia wolną postanowiłem wykorzystać wizytę w mieście zamieniając ją w dobrą zabawę.
Przez portal skontaktowałem się z uroczą dziewczyna o imieniu Patrycja i postanowiliśmy zrealizować sesję...
Wstępny plan był zrobić ją przy ścianie z grafitti niestety pogoda nas nie rozpieszczała, nie dość że wiał mocny wiatr (zazwyczaj źle się to kończy dla moich modyfikatorów światła) to jeszcze się rozpadało. Trzeba było szybko znaleźć inne miejsce gdyż nie narażam ani sprzętu ani modelek na niekorzystne warunki.

Ostatecznie wybrałem miejsce pod wiaduktem w którym chociaż nie padało bo wiatr niestety pozostał. Patrycja dzielnie dawała sobie świetnie radę z niesprzyjającymi warunkami za jej bardzo dziękuję :)

Od strony technicznej użyłem canona 50D sigmy 10-20/4-5.6 canona 50/1.8 canona 55-250/4-5.6 (dzięki forest za pożyczenie szkiełka), lamp canona 430exII nissin Di466 oraz softboxu 90x60

Zapraszam do prezentacji i oczywiście do członkostwa w portalu www.maxmodels.pl











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz