czwartek, 11 października 2012

Ewelina i Wojtek


Dziś na mojej stronce swoje sylwetki przedstawią Ewelina i Wojtek. Sympatyczna para z którą już wstępnie się umówiłem na sesję ich pociechy - więc brać mi się tam moi drodzy a nie boks oglądacie :)
Sesja odbyła się w świetnym miejscu, którego nigdy dotąd nie znałem. Być może to przez odległość bo Gołuchów, w którym jest ten piękny zamek jest prawie 100 km ode mnie.

Pomimo odległości jaką trzeba było pokonać po naszych pięknych, wyremontowanych drogach (wiem, wiem pewnie się zastanawiacie którędy on jechał) nie żałuję ani chwili spędzonej w tym miejscu. Tak się ciekawie złożyło  że miałem tam dwie sesje ślubne w tym samym dniu dlatego też podzieliłem wpisy na dwie części. Obecna będzie prezentowała wnętrza zamku natomiast druga, która ukaże się w najbliższych dniach prezentować będzie tereny zielone otaczające zamek.

Podsumowując miejsce bardzo fajne, godne polecenia na sesje jak i na niedzielny wypad za miasto.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz