środa, 22 sierpnia 2012

Szybka sesja z Justyną i bukietami ślubnymi.


To chyba jedna z najszybszych sesji jakie kiedykolwiek opublikowałem bo od jej zakończenia do publikacji na stronie minęło zaledwie 5 godzin. Sesja, której nie planowałem ale takie spontaniczne wypady czasem ciekawie wypadają.

Dziś rano zadzwonił mój telefon przypominając mi o zdjęciach, które miałem wykonać w rokosowskim zamczysku. Miała to być sesja bukietów ślubnych.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak się ucieszyłem gdy się dowiedziałem, że nie będą to tylko puste zdjęcia kwiatów w doniczkach tylko sesja z piękną modelką o imieniu Justyna.

Nie będę się dziś rozpisywał o świetle bo wszystko było robione w zastanym bez użycia jakichkolwiek modyfikatorów. Tylko ja, 50mm i Justyna. Kardy mogą Wam się wydać nieco nudne gdyż głównym tematem do pokazania były różne kompozycje kwiatowe a mieliśmy mało czasu, tylko jedną modelkę i jedną kieckę ślubną :)

Zapraszam do obejrzenia pięknych bukietów stworzonych przez uczestników szkolenia florystycznego, odbywającego się w rokosowskim zamku.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz