poniedziałek, 15 listopada 2010

3 letnia Madzia


Sesja Madzi odbyła się w czasie długiego weekendu który jak się okazało obfitował dla mnie w kilka sesji czyli czasu na odpoczynek za bardzo nie było. Dziś przedstawiam pierwszą z nich.

Wykonywane 50D 28/1.8 i 85/1.8 sprzedanej ostatnio 50/1.8 strasznie mi brakuje i coś mi się wydaje, że w najbliższym czasie znowu wyląduje w mojej torbie. Tym razem jednak zaopatrzę się w nieco jaśniejsze szkiełko bo canona 50/1.4 którego niedawno miałem okazję przetstować i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Zawsze byłem zdania, że między 50/1.8 a 50/1.4 nie ma aż takiej różnicy aby za jedną działkę przysłony płacić 4 razy więcej. Teraz już wiem, że byłem w błędzie :)
Jeśli chodzi o światło to używałem 2 lamp studyjnych quantuuma z softami 100x100 i 90x60

Kolejne sesje już wkrótce.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz