środa, 15 września 2010

Agata i Mariusz - fotoreportaż


Dziś przedstawię Wam mały fotoreportaż ze ślubu Agaty i Mariusza reszta będzie w prezentacji.
Sesja w Rokosowie a imprezka w miejscowości o uroczej nazwie Panienka :)



Jeszcze kilka zdań od strony technicznej gdyż troszkę się działo.
Mianowicie w plenerze jak zwykle mobilny quantuum R300+ z softboxem (szybki montaż)100x100 ale działo się na sali...

Miejsce fajne ale brakowało mi w tych zdjęciach życia dlatego też wyciągnąłem z torby swoje speedlighty nałożyłem kolorowe żelki, ustawiłem na statywach w kierunku sufitu fociłem.

Dało mi to dość ciekawe efekty kolorowych świateł na tańczacych osobach. Zmieniało się to zależenie od mojego ustawienia względem osób które w danym momencie fotografowałem.
Co jakiś czas zmieniałem kolory światła aby było jeszcze ciekawiej :)

Sprzęcik jaki używałem to 50D i 450D oraz szklarnia C50/1.8 C85/1.8 ryba8/3.5 S10-20/4-5.6 i lampki 430exII oraz nissin Di466

Przy okazji opisu sprzętu od razu pochwalę się iż od piątku w mojej torbie zagości kolejny jasny obiektyw czyli Canon 28/1.8 który wypełni mi lukę pomiedzy rybim okiem a 50mm.

Tak więc już w sobotę pierwsze weselne testy tego szkła które mam nadzieję bardzo pozytywnie mnie zaskoczy.
Teraz już zapraszam do zdjęć.





















Zdjęcia grupowe i młodych robiliśmy pod bazyliką :)




Później była zabawa. Zwróćcie uwagę na kolorowe światła o których wspominałem.















No i przyszedł czas na plenerek.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz